فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم اللله الرحمن الرحیم

بیا این باقی مانده ی عمرت را و هر چه کردی را بده بدست اون مهربانی که در حدیث قدسی می فرماید :" ای داوود ! اگر روی گردانندگان از من می دانستند من تا چه اندازه مشتاقم تا آنان به سوی من برگردند ؛ همانا از خوشحالی جان می دادند " می فرماید من از چوپانی که در شب سرد و در کوهستان که گله ی گوسفندانش را گم کرده و خسته و گرسنه و تشنه در حال جان دادن است ؛ناگاه یکی از راه برسد و او را آب و غذا دهد و گوسفندانش را پیدا کند و او را به خانه اش برساند ؛من از آن چوپان خوشحال تر می شوم اگر بنده ی من به سوی برگردد و توبه کند .

 پس بیا تا دیر نشده از گذشته ات استغفار کن و بقیه ی عمرت را گوش به فرمانش باش و خانه ی ابدی خود را آباد کن . چون تو چه باور کنی چه باور نکنی یک ابدیت در پیش داری . از این به بعد وقتی نماز می خوانی با این اعتقاد بخوان که او توان داد و تو خواندی . اگر حج مشرّف شدی یا هر خیری که از تو سر زد بگو من توان انجام آن خیر را نداشتم ؛ او کمک کرد و من انجام دادم . اگر روزی مصیبتی به تو رسید ؛ از او دلگیر نشو و بدان که چون دوستت دارد و خیر تو را می خواهد ؛ لذا چیزی را از تو می گیرد تا یک چیز بهتر به تو بدهد ؛ پس با رسیدن یک مشکل زود قضاوت نکن و ناامید نشو و بدنبال آن منتظر یک اوج گرفتن باش و تا پر گرفتن و پرواز اندکی صبر کن و ..........و صبر کن ؛ بعد خودت با زبان بی زبانی می گویی ای مهربان ممنونتم ! چون گاهی خداوند تو را به مصیبت کوچکتری مبتلا می کند تا مصیبت بالاتری را از تو رفع کند و تو هم که در ابتدا مصلحت آن را نمی دانی به جای تشکر ، هی ناله . آه و گله داری ؛ گاهی هم با حماقت کفر می گویی ؛ چون پشت پرده را که نمی بینی ؛ اما بعد از گذر زمان وقتی به گذشته و آنچه پیش آمد فکر می کنی ؛ می گویی الهی شکر که فلان کار در فلان روز نشد و دعایم بر آورده نشد. پس بیا از امروز شروع کن و خودت امتحان کن ، فقط چهل روز از عمرت را خالصانه وقف او و خلقش نما و اوامر او را اطاعت کن ، بعد خودت نتیجه اش را می بینی . البته قبل از حرکت در این راه زیبا گفته باشم که : آدم شدن چه سخت است ؛ انسان شدن محال است . 

 چرا ؟ چون شیطان قسم خورده که هرکس توی این راه قرار بگیرد ، مانع حرکت او می شود و راه انحراف را بر او باز می کند . پس از دست اندازهای توی راه نهراس و ناامید نشو و بدان که بعد از گذر از این دست اندازها به به شیرینی و حلاوتی غیر قابل وصف می رسی ؛ پس با توکل بر خدای مهربان بسم الله ....  " و من الله التوفیق "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:انا الغفور , رحیم , آمرزنده , او تو را دوست دارد , تو را با عشق آفرید , , | 8:41 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود